Materiały prasowe autor: JAN
Katowicka Akademia Digital Marketingu – dla katowickich firm, które chcą rozwijać biznes z wykorzystaniem digital marketingu i AI
Już 1 września 2021 roku rozpoczyna się rekrutacja do I. edycji projektu szkoleniowo-edukacyjnego: Katowicka Akademia Digital Marketingu. Organizatorami projektu są Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Miasto Katowice, a partnerami: Katowicka Akademia Digital Marketingu - dla katowickich firm, które chcą rozwijać biznes z wykorzystaniem digital marketingu i AI; merytorycznymi są Silesia Business HUB oraz Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej.
W projekcie szkoleniowym mogą wziąć udział wszystkie firmy działające na terenie miasta Katowice, czyli takie, które mają w Katowicach swoją siedzibę lub dodatkowe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej lub posiadają miejsce w inkubatorze przedsiębiorczości, coworku, czy mają na terenie miasta swoje punkty usługowe lub showroomy –
słowem każdy kto w sposób fizyczny działa na terenie miasta.
Pierwsza edycja Katowickiej Akademii Digital Marketingu składać się będzie z 4 dni szkoleniowych. Każdy dzień szkoleniowy to 8 godzin webinarium, podzielonych na dwa moduły tematyczne. Projekt jest realizowany w trybie online. Udział w Katowickiej Akademii Digital Marketingu będzie mogło wziąć 10 przedsiębiorców, którzy zgłoszą się jako pierwsi oraz spełniają kryterium dotyczące miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
Nabór do projektu trwa od 1 września, od godz. 9:00 do 6 września do godz. 15:00.
Link do rejestracji pojawi się 1 września o godzinie 9:00, na stronie: rig.katowice.pl
Szkolenie odbędzie się w dniach: 21-24 września.
Udział w projekcie jest bezpłatny, decyduje kolejność zgłoszeń oraz kryterium dot. prowadzenia działalności na terenie miasta Katowice.
- Katowicka Akademia Digital Marketingu ma pomóc przedsiębiorcom działającym w Katowicach w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje Internet w ramach promocji, komunikacji z klientami oraz w procesie rozwoju firm na rynku lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym – tłumaczy Katarzyna Borowiecka, wiceprezes RIG w Katowicach. - Planujemy w ramach KADM zrealizować 4 edycje do końca roku, w każdej szkoląc po 10 przedstawicieli firm – dodaje .
To pierwszy tego typu projekt w Katowicach. Jego celem jest pomoc firmom w poznaniu możliwości jakie daje AI, wykorzystania sztucznej inteligencji w ich biznesie oraz rozwój firm za pośrednictwem narzędzi digital marketingu.
- Cyfryzacja to bardzo powszechne zjawisko i wydaje się, że prowadzenie działalności gospodarczej nie może się obyć bez wykorzystania Internetu i możliwości wynikających z posiadania strony internetowej, mediów społecznościowych i kanałów komunikacji w sieci. Można działać lokalnie, ale pozyskiwać klientów globalnie. Przez Katowicką Akademię Digital Marketingu chcemy pokazać użyteczne narzędzia oraz pomóc naszym katowickim przedsiębiorcom docierać do nowych klientów – zachęca do udziału prezydent Katowic, Marcin Krupa.
Wszelkie informacje o Katowickiej Akademii Digital Marketingu dostępne są na stronie www.rig.katowice.pl oraz bezpośrednio pod numerem 32 781 49 83.